its really, really nice to meet you

Dagens Låt:

Estelle - American Boy

idag på skolan så vare sommarkul, vilket nog mer var sommartråk.
saknade min emma som är i stockholm och inte borde vara där egentligen utan hon skulle ha varit på sommarkul och sjungit. nu är det helg, jag ska snart äta sen packa lite och sen dra till stan och köpa ett par skor sen dra till julia och hos hon ska vi se film med hennes söta kompisar och sen ut och grilla med dom sen.
hatar vädret som är nu.
pms äckel väder.
ska man förklara sveriges (umeås) väder med ett ord så blir det: PMS.
kärlek till alla som läser, pusshej!




HAHA, här såg jag ju nästan vit ut.




så snäll jag är som ger er bilder på mig! :)
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0