I wish I could be as cruel as you, I wish I could say the things you do.

Dagens Låt:

Kevin Rudolf ft. Lil Wayne - Let It Rock

shaa bloggen! vi vet alla vad det är för dag idag..
JA!
KULTURNATTA!:D<3
jag mår så bra, ingenting kan förstöra för mig nu.
jag älskar allt just nu, min familj, mina kompisar och mig själv.
det är inte ofta jag har sånna här dagar men när dom väl kommer så är det de bästa som finns.
jag älskar mitt liv och jag struntar bara i alla som aah.. helt enkelt är dumma! :)
jag bryr mig inte, och jag har tur för att det är sommar och då är man alltid glad.
hade det varit vinter och en sak som hänt nu hänt då så vet jag inte vad jag skulle gjort.
men jag tackar alla mina vänner för allt, älskar er!<3


så vad händer idag då?
det här händer för mig:

-dator i typ 10 min till.
-duscha.
-fixa till mej.
-ringa lillfrida.
-dra till stan med hon.
-åka hem med pappa vid typ 3.
-dra till stan igen vid sju och vara med jullsälsklingen!<3

HA EN BRA KULTURNATTA SÖTNOSAR, FÖR DET KOMMER JAG HA!:D<3
ni får bilder från kulturnatta på söndagkväll kanske, då jag kommit hem från julls.
pusshej!


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0