jag har en blåsa på tungan

...tyckte jag var en bra rubrik. :)
men efter det andra fina inlägget (vilket ni inte behöver tacka mig för, ni fick det gratis) så tyckte jag att jag borde skriva ett till för jag har inte så mycket och göra och jag är glad nu. :D
för det är snart sommaar 09 och jaa.. vem älskar inte sommarn?
idag efter skolan så följde jag med pappa till boom för vi har fortfarande inte valt möbler.
sen for jag på h&m och hittade väärldens snyggaste klänning/tunika eller vad det nu var och den kostade 249 men det känns som att det inte är så värt och jag har inte så jättemycket pengar och det är onödigt och köpa en sån grej som jag bara ska använda en gång? eller ja, så dyrt äre väl inte men. xd
jag kan säga att eftersom att jag varit så duktig i skolan så borde jag få en skolavslutningspresent. :)
förra året vare solglasögon. men nu förtjänar jag verkligen det, för jag fick mvg på spanskan, matten, engelskan och g/vg på no:n, vet inte riktigt vare va. jag går ju bara i sjuan så vi får inte riktiga betyg men det där var vad jag fick på några prov som var innan påsklovet. hade vi haft riktiga betyg hade jag fått ig i no.
menmen! det här händer några dagar framöver: onsdag, bara vara hemma tror jag! eller jag ska förresten snacka med emma som jag egentligen skulle vara med ikvl men båda var jättetrötta så..
torsdag: jag drar till stan och far runt sen till obbola och där blire och vara med julia. det är ju valborg (L)
fredag: jag och julia far till mej kanske? :) eller någonting. sen kanske jag ska träffa ellinor antingen idag eller på lördag.
lördag: ingenaning.
söndag: ingenaning.

lördag och söndag ska jag försöka få tag på evve, inte träffat hon sen typ hennes födelsedag 7:e jan eller något.
och vi bor 100 m ifrån varandra! xd
men nu ska jag sova för jag är trötttttt.
godnattsovgottminasötnosar!

btw, skulle egentligen publicerats igår!^


idag hade vi någon specialdag så vi fick sluta en timme tidigare och sjukt skönt äre för nu är man ledig tills på måndag. :)
och snart är det valborg! imorgon äre det! åh, jag vill jättemycket på discot för det är sista discot! men J vill nog inte fara och jag är ändå hellre med julls än och fara på discot så.. :)
strax blire och va med azze ett tag, får se vad vi hittar på.
ska nu ut i solen och bara steka, hoppas det är fint väder resten av mitt liv.
haha, pusshej!
/M

Kommentarer
Postat av: LINN

Avslutar min kväll med att läsa din blogg!

Puss, min godnattsaga var din dag!<33 :*

2009-04-30 @ 02:32:46
URL: http://linnpic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0