jag kan alltid trösta mej med att du är fulare än mej.

jag är så sjukt trött, orkar inte röra på mig. sjukt jobbigt.
så jag är väldigt grinig och trött idag så ni får ett grinigt och trött inlägg av mig nu. :)

jag fattar inte varför det finns folk som skriver anonyma saker?
det är ingen som skrivit till mig eller så men till många av mina kompisar och det är sjukt störande.
man får väl stå upp för vad man skriver och skriver man något anonymt så tyder det bara på att man är feg och har skrivit något som man egentligen inte vågar säga i verkligheten. man får väl stå upp för sin åsikt.
och jag vet inte hur det är för andra men om någon skickar en dum kommentar till mig, anonymt så har jag väldigt svårt för att ta åt mig, jag sitter bara och skrattar åt någon som tydligen sitter bakom dataskärmen och orkat skriva typ en stor text med dumma saker och tror att det verkligen sårar. men det känns bra att det finns någon där ute i världen som älskar mig så mycket så att han/hon tagit sig tid till att skriva ett långt och fylligt mail till mig utan att skriva namn osv bara för att inte orsaka något imellan oss istället för att typ göra något kul. hahhaha, att någon slösar tid på mig! men det är nice, det är nice. skulle säkert julia ha sagt. :)
och något som är ännu fulare är att skriva en dum kommentar där det står typ: du är ful/lisa
åsså 10 min efter så får man en till på typ samma inlägg där det står: du är så himlaaa fuuuul/sofie
åsså kollar man ipnumret och det är samma person? ahahah, att det finns folk som faktist måste backa upp sig själv genom och låtsas vara flera olika personer. när jag går in på bloggar så finns det jättemycket saker som jag tänker på som jag jättegärna skulle vilja säga men man måste tänka på typ: är det här någonting jag skulle tittat in i hon/hans ögon och sagt? eller skulle lämnat personuppgifter bara för att säga just det jag nu vill säga. nää. verkligen inte, och det tyder inte på att jag är feg utan att jag är mognare än alla andra anonyma folk.

och jag känner på mig att det finns massa som vill jävlas med mig och säkert skriva en dum anonym kommentar. men det måste vara från någon som älskar mig för du är inne på min blogg och varför vara det om du hatar mig? :D
fast det var dumt sagt, kom på att jag också är inne på folks bloggar som jag egentligen hatar. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0