KLÄDER 2!

hej alla får svara på mitt förra inlägg och det här!
för dte är jättekul. :) av alla dom där grejerna igår skulle jag ju vilja ha allt såklart men jag har inte så mycket pengar så jag ska kanske köpa 1:an, 5:an och 21:an. nu har jag hittat superfina grejer på nelly.se, imorgon får ni grejer från asos.com! strax ska jag vara med frida sen vid 5, 6 så kommer dennis och jag ska vara barnvakt.
jag ska snart fixa en header, jag vet hur man lägger in och hur man gör en men jag får typ lov och göra en på paint? haha.. jaja pusshej.


/M

Kommentarer
Postat av: runja

svar: japp jag älskar den.

gud va dyra dom är men jätte snygga ! :d

2009-04-18 @ 16:10:03
URL: http://runjow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0