nothing can kill me b's.

har en ny mobil nu och den är jättesteeek.
idag vet jag inte vad det blir, får ringa runt. haha!
första skoldagen idag, känns som att jag nyss var på skolan(?) för att lovet gick så sjukt snabbt.
nu har dom öppnat kiosken igen så det är asbra.
och snart ät maten klar, tacos blire.
skitjobbigt vare och vakna imorse men ja kämpar på:)
btw! J, ring när du ser det här.

mina steksötisar utanför no:n idag.

förresten hinner jag inte lägga ut kläder från Asos.com, det blir antingen ikvl eller imorgon.

min tv är också steeek, ser större ut i verkligheten. :)
ett väldans stökrum får ni nu också se.
i know you love me, xoxo/maja

Kommentarer
Postat av: jul

hallå jag ringde men kom inte fram :O ring mej på mobben nurå? puss och nej vi tar inte åt oss, vi är smalaaaaaaa:)

2009-04-20 @ 20:20:57
URL: http://jluq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0