shaaa, nu är jag tillbaka igen.

det här är min fjärde blogg, kände att när t.o.m min pappa bloggar så vare nog dags för mig med igen. :)
han bloggar inte så är utan typ på vk om politik, han har typ tusen besökare per dag. haha
ska snart fixa en header som matchar till min enormt intestörande bakrund! kände att nu har julia tjatat tillräckligt på att jag ska börja blogga igen så nu har jag gjort en blogg, kommer inte skriva så mycket personliga grejer. gjorde nästan inte det i min förra blogg heller men här kommer det bli mycket mindre. jag vet inte hur mycket jag kommer blogga men jag ska försöka blogga mycket och sen börja videoblogga med julls, får se när.
så om jag ibland inte skriver något så är det inte att jag inte har gjort något utan att jag antingen bara inte har tid eller att jag inte vill skriva vad jag gjort. haha.
det är typ ingen som läser min blogg än men jag ska försöka "annonsera" ut den så folk börjar läsa den så det blir lika många som förut + mer! :)

under påsklovet har jag varit med fk precis varje dag. vi har bakat, varit ute, sett på film, farit till hössjö, varit barnvakt och massa skoj. vi har verkligen ätit jättemycket onyttigt jag undrar verkligen hur mycket jag har gått upp nu. jag hade tänkt vara nyttig på påsken men det gick ju inte! jag har också fått en ny gitarr, min förra gick sönder så vi fick en ny bättre fast vi la till lite pengar för den här var dyrare. den ser precis likadan ut så det är bra fast den är lättare och så.
har också fått en 42" tv till mitt rum, det är bara tillfälligt jag är ingen brat i vanliga fall! nu har jag skrivit jättemycket känns det som men det bju ja på.

den ser inte ut precis sådär men min är iaf en samsung.
nu ska jag kirra grejer och besökare till min blogg! pussshej.



schtekarbrillzn som har gått sönder och jag har fått tejpa ihop!

Kommentarer
Postat av: MissCM

sv: det beror på vilka bilder du menar :) om du menar headern så är det från Sydamerika när jag var ädr :)

2009-04-17 @ 13:40:11
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0