its better than yours, damn right its better than yours.


här får ni bilder från dagarna som har gått, typ vecka 17! :)
det har varit otroligt fint väder, pappa sa att i lördags var det 24 grader i skuggan, snön har tinat och man har t.o.m kunnat sola och faktist blivit brun!
det var typ ännu varmare igår (söndags.) jag var ju ute i t-shirt, shorts, tights och inge mer och det var fortfarande väldigt varmt. det ser ni t.e.x på bilden där jag lånat najwas hårförlängning. vill jättegärna ha det men jag tycker att har man hårförlängning så är det inte ens eget hår och det är bara knas. men på andra ser det bra ut, som t.ex på najwa! :)
jag gick till evelina igår, men hon hade match på nolia så då gick jag till najwa och var med hon sen kom jag hem och åt grillat. efter det chillade jag ba hemma och så..
idag har det varit regn, jättemycket regn! lite bra äre ju för snön far iväg.
men imorgon hoppas jag på sol. idag på hålen så for jag hem till linnea och vi fikade först sen käkade vi chips och såg cribs! pussslinnea och krya på dig linnn!<3 ikväll ska jag bara vara hemma typ, jag har allt för få sånna här dagar då jag är hemma och faktist har... tråkigt?:O haha, helt seriöst. imorgon blire och va med emma och vi får se vad vi hittar på. nästa tisdag ska jag klippa mig vilket jag hoppas blir bra. jag vill tona håret lite ljusare men jag orkar inte för jag är faktist ganska nöjd med min hårfärg. eller jag tycker inte att den är ful eller så. så det är väl ganska onödigt och färga och bara få utväxt och massa. och toning håller typ 8 duschar?xd jajaaa pussshej!:)
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0