what doesnt kill you makes you stronger.

har varit hos J och bara chillat.
jag missade 17 över bussen till stan så jag tog 32 där jag träffade boi, linn och linnea! <3
så det var nog värt så jag slapp sitta ensam. sen väl på stan blev det ba knas.
när jag kom fram hade jag juuust missat obbola bussen, typ 4 minuter sen var jag.
så jag väntade i 35 min för nästa skulle gå typ 36 åsså kom det ingen obbola buss då (?) bara en holmsundsbuss och jag ba: men nu skulle ju egentligen obbolabussen komma?
han ba: nej, den gick 30.
vilket den verkligen inte skulle göra.
nästa gick typ en timme senare.
så då typ en kvart senare så kom en buss och jag såg add det stod blablabla via holmsund.
hade ingen aning om det var obbola men det sket jag i så jag tog den ändå.
och när jag väl satt på bussen så ångrade jag mig.
för den ska ju köra förbi strömpilen/sjukhuset, men nej.. den körde förbi typ tomtebo, carlshem, ålidhem C, och sen in i en skog så vi kom till typ ett hav och på den vägen var det typ jord väg så det guppade skitmycket och det var ba knas.
som tur va så satt det typ 20 p på bussen så.. ja. sen kom den genom en random väg till holmsund och jag såg att alla började hoppa av så jag tänkte ba : neeej.
men sen tillslut så kom den till obbola på något konstigt vis som den aldrig gjort förut.
jaja, jag och julia var först hemma ett tag sen blev vi bjudna på middag av några som hon kände sen efter det stagg vi ut till typ ug och målade. har inga bilder från måleriet men som tack så fick vi två drickor var, daim, godis och massa.
anra dagen, alltså igår så var vi ute och cyklade och ba steekte heladagen, sen på kvällen var vi hemma och sen vid typ 10 eller något så åkte jag hem och jag kom hem och såg en film. bröllopsduellen som faktist var lite bättre än jag trodde för den hade så himla dåligt betyg på imdb, typ 4/10 xdd
idag ska jag ringa och höra med najwa vad hon ska göra för jag har inte varit med hon på år
oj, nu blev dte ganska mycket! :)
pusssshej.

här körde vi förbi påväg till typ holmsund.

lycka till idag julls.

sommar!:)

/M

Kommentarer
Postat av: LINN

Drygt som fan å missa bussar! :) <3

2009-04-27 @ 12:11:42
URL: http://linnpic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0