allting kommer lösas och bli bättre igen

Dagens Låt:
 
Afasi&Filthy - Jobb


det är första juni idag! betyder inte det att det är sommar? :D
det är sommar! helt seriöst, kan ni fatta det? nyss var det snö ju.
fett nicee!
imorgon ska jag köpa en cykel för pengarna jag fick då vi sålde min cykel.. då fick vi 1000 spänn och cykeln jag ska köpa går på 300 och den är bra! haha. då kanske jag får 700 kr som blir över.
då ska jag köpa:

- jeans tights, gina tricot 199kr!
- svarta söta skor, skopunkten. 199kr!
- tights, rut med fl. 99kr!
- tights, obs (haha). 129kr! (fast pappa får betala det)
- tubtoppar, h&m. (ingenaning!)
- bikini, går på typ högst 150.
- fina tunikor från överallt. :)


det blir typ 700-800, har hundra kr själv så det blir nice.

igår var jag med massa folk, typ sandra och massa olika helatiden.
sen for jag hem och skulle äta pizza som jag inte ätit sen i september då äckelemil hede sand på den. :)
idag efter skolan så drog jag och sandra till campingen och där träffade vi massa och ja..
alltså jag pallar inte skriva:)
är helt trött, fast vill ändå att sandra ska ringa och säga att vi ska hitta på någonting.
haha..
pusshej!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0