good bye my darlings

hejdå bloggen.
pallar inte blogga nu.. det är sommar och jag har mycket annat för mig och hinner typ aldrig blogga så ja.
kommer ha kvar den och blogga lite då och då, kanske en gång i veckan typ eller mindre. så kika fortfarande in.
jag älskar alla och jag älskar mitt liv. gina tricot hustlade mig igår på 100 kr men gick och skällde lite på dom idag och fick tillbaka dom. är hos azze nu och ska snart bege mig till min sötnos najwa innan jag drar hem och sover..
allt är bäst just nu och inget (då menar jag verkligen inget) kan förstöra för mig just nu.
pusshej!
(hahahha, det känns som att jag just skrivit ett självmordsbrev.)


/M

Kommentarer
Postat av: julls

HALLÅ MAYA MKIN MOBIL ÄR BORTA!!!!!!!!!!!!!!!!!! DU KANSKE HAR SKICKAT SMS? FÖR JAG HAR INTE HITTAT DEN PÅ 2 DAGAR NU:( SKULLE INTE DU KOMMA IDAG? BTW ÄR HEM TELLEN OCKSÅ PAJ HAHA, RING MIN MAMMAS MOBIL GENAST!!!!! 0731817761 :D och duvte bildenpå din header när vi är i stan på busshållsplatsen och jag har glajjor? lägg in bilden som var på oss brevid vägen, den jag snackade om förr nör jag såg så brun ut! puss ring nu

2009-07-01 @ 17:15:21
Postat av: Linnnnnn

haha jag vet, joö.. ska ta bort den nuxd

2009-08-05 @ 16:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0