grabbarna glider

Gårdagens Låt:
 
Gyllene Tider - Sommartider

bara julls som vet varför jag tog den här nu, haha:)

Dagens Låt:

Fronda - Sommar

den här helgen har varit helt underbar.
har inte hunnit blogga men jag bryr mig inte, det kommer nog vara så här ganska mycket i sommar.
men då ska jag istället börja videoblogga, så jag videobloggar sen lägger jag upp klippen här så ni vet ändå vad jag har gjort. pallar inte skriva. jag börjar videoblogga imorgon! :)
så nu får jag skriva, det kommer bli långt men ni får väl läsa ändå ;)
på fredagen så drog jag till julia. vi såg på film med hennes söta kompisar, friday 13th såg vi.
sen så for vi ut och grillade marsmallows som (förlåt) inte var så gott, haha. men det var för att vi grillade dom med ljus så dom smakade typ stearin.
sen var vi ute med dom och massa andra.
på lördagen så drog vi in till stan och jag köpte lite grejer bl.a ett par skor och ett linne.

bara en vanlig ful tuptopp, 29kr H&M.

och söta skor, 199kr Skopunkten.

sen så skulle jag hem men det blev lite knas pallar inte berätta men sen tog jag mig äntligen hem och sen så drog jag tillbaka till stan och mötte upp julia och vi for hem till hon och var hemma sen for vi ut med hennes andra söta kompisar.

nu är jag hemma och bara chillar som jag gör varje söndag typ.
fast det kommer det bli ändring på frånochmed nästa söndag för då är det ju sommarlov:)
här får ni ett klipp från sommarkul, haha jag dör. arghavan också! :D
pusshej!



/M

Kommentarer
Postat av: S1 - SOMMAR

det är Aleksander Siskov (S1) som har gjort låten sommar!

Förknippa inte honom med en sopa som FRONDA.. Tammefan patetiskt...

2009-07-01 @ 17:54:51
Postat av: Tove

Håller med! Hörde s1 första gången år 2000.

Här är en länk för er som undrar: http://www.youtube.com/watch?v=-vZ-NkbikTU



//Tove

2009-07-01 @ 17:57:07
URL: http://thelifeoftove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0