ingen mår så bra som jag

här får ni lite bilder från dagarna som gått , glöm förresten inte och läsa inlägget nedanför det här, för där står det vad jag har gjort. för det mesta iaf. :)

:)

:)

:)

:)

:)

julia hälsar att det är inte hennes mage som hänger där :) det är bara tröjan.

:)

:)

:)

:)

hahaha, sur på frasses.


tänkte förresten också visa er hur många bikiniöverdelar jag har och det är jättejobbigt för när jag ska fara och bada så tar jag med mig typ 5 st för jag vet inte vilken jag ska välja. + att förutom dom här så har jag en till svart som är vanlig och en till annan svart med en rosett på och en till silvrig med ett körsbär fast dom ville jag inte ta kort på för dom är jättejättefula.

:)

:)

:)

:)

:)

:)

:)

:)

och alla är typ fula så jag vet inte vilken jag ska ha i år.
ska nog inte ha någon av dom, ska typ ge bort dom för vissa har jag aldrig ens använt så ja..
ska nog fara på gina och köpa en ny som jag kan ha HELA sommaren. fast då har jag köpt 4 st det här året.. haha.
förra året vare typ också 4, köper typ 4 per år.. jätte onödigt men ja.
nu ska jag strax till najwa.
pusshej!

/M


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0