this candy got you sprung

Dagens Låt:

Flo Rida ft. Wynter Gordon - Sugar

idag slutade vi halv två och det var fett chill.
tråkigt med sånt här väder.. hoppas att det blir fint innan nästa torsdag iaf för då är det sommarlov ju! :D
en vecka kvar! helt sjukt, det här har man längtat efter att det ska bli i 9 månader och nu är det äntligen snart det.
imorgon efter skolan så drar jag till stan ett tag och kikar på kläder osv.. sen tar jag bussen till julia och hos hon ska vi vara med hennes söta kompisar och se på film på kvällen, ska ta med the unborn dit och sen ska vi grilla vid sjön eller vad det nu va:) sen på lördag så åker jag in till stan från julia och träffar frida sen far vi kanske på tivolit en liten stund sen till ersboda och käka sen nydala för hon ska sova hos mig. söndag blire chilla som vanligt.
nu ska jag gå och fixa mitt hår, bort med lockarna!:)


haha, några bilder jag tog nyss men jag orkar inte lägga in alla så jag paintade lite istället;)

imorse åt jag frukost, fett random för jag gör aldrig det i vanliga fall men jag vaknade helt tidigt för jag skulle platta håret men bestämde mig för att ha lockigt så då hann jag med frukosten! :)

haha sötnos!

coolheten går i släkten, eller något? :D

pusshej!
/M

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0