baby we can have it all

men vad är det med er? kommentera! haha, jag vet att det är minst  20 om dagen som läser min blogg så kommentera! jag börjar tro att alla mina läsare bara är folk som hatar mej för den enda som kommenterar av typ 50 st är linsen! haha. men fast ni hatar mej så älskar jag er för ni läser min bloggg! jag vill ha frågestund för det är typ askul men hur många frågor skulle jag fått in? typ 5 st, ni är ju så fegaa! så jag väntar väl tills jag kirrat fler läsare.
hade fler förut ju!
nämen jag ska inte tvinga er att kommentera, det kommer väl naturligt när ni känner för det! ;)
har hittat massa fina klänningar på internet nu.
kan visa dom.

den här är tråkig och billig 179 spänn.


den där är faktist ganska fin, men kan ju inte ha svart på skolavslutningen!

den här lutar det typ mest åt just nu, för det är den billigaste bästa iaf.

den här var lite tråkig, 300 spänn, för att det skulle bli fint så måste jag ha ett superfint skärp och det har jag ju iförsej men..

350 spänn, lite fel färg men ändå..

kanske inte till skolavslutningen direkt, haha! 300 kr iaf.

den här är ju rätt fin, 450kr.

ganska söt, 490 spänn.

vet inte hur mycket den här kostar men söt var den.

hittar jag ingenting på stan imorgon så beställer jag typ bara en sån här och tar ett skärp till.
den kostar typ bara 179 kr!

men den jag helst av alltalltallt skulle vilja ha är heltklart den här.
liiiiite för dyr kan man nog säga ändå (a), kan bero på att den är så sjukt snygg och för att den är en Lauren Conrad design!
men seriöst, vilken ska jag köpa? tro inte att jag valt ut dom finaste klänningarna jag hittat nu, för det har jag verkligen inte gjort. jag har bara valt dom billigaste! förutom LC klänningen då.. jaja, får väl släppa taget om den och hitta någonting annat.
pusshej!
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0