benen på ryggen

shaa, idag så var jag med pappa till typ plantagen och köpte blommor och jag kan ingenting och det fattade jag sen när jag skulle plantera blommorna åt pappa för jag bara typ tryckte ner dom i en hög.. haha!:D
får ta bilder imorgon och visa..
sen så kom vi hem och jag låg i solen i en timme typ och det var jättevarmt och jag har ju fått den turen att jag blir brun jättelätt, tyvärr så är det lite annorlunda i år för att jag har mer eksem än vanligt så jag har ställen på kroppen där jag inte kan blir brun.. jättestörande men aah såäre.
sen typ vid halv 5 så kom syrran, petter och dennis hit och jag lekte brandman och spelade fotboll med dennis! jag är en sån snäll moster! haha, och jag kom på en superidé som gör så att jag kommer samla ihop kanske 1500 kr i sommar! fettnice. sen grillade vi och massa sen lekte jag lite mer med dennis men jag var så himla ofokuserad så jag tappade bort han helatiden för jag lyssnade på musik och smsade samtidigt! haha, jaa.. det är verkligen inte lätt med småbarn! :)
men sen hittade han hans kompis vilda så dom kunde leka och dom var supersöta tillsammans.
nu ska jag gå och duscha och så pusshej!
förresten så kan jag lova er att i nästa inlägg ska ni få "några sanningar om mej" ahaahha, jag har tagit det från julia men det var ju en sån bra idé! :]


säg att jag är brun! :]

/M


Kommentarer
Postat av: linseennn

dela med dig om ditt fiffiga sätt om att fixa ihop moneyy ;)

puss.

2009-05-17 @ 21:16:57
Postat av: Maja

hahah! asså det är fett random, men man får ju pengar så.. :D

2009-05-18 @ 07:27:27
URL: http://maaajjjaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0