...but i will not cry for you.

nu mår jag jättedåligt (bara julls som vet varför) ingenting jag orkar eller tänker skriva här.
kanske bara att jag är dum i huvet!! jaja jag pallar inte. vadvadvad ska ja göra?

jag ska förresten få en ny cykel, äntligen.
så det blir bra, medans andra får moppe får jag en ny cykel. jaaa!
i fredags var jag och julia på stan hittade INGENTING!
vi får fara nästa vecka också.. sen drog vi till hon och var där och eftersom att jag är sjuk/förkyld så sov jag helatiden.
förlåt! så då for jag hem igårkväll, jag kom hem och smsade med massa folk och såg en film.
lakeview terrace eller hur det nu stavas. den var lite seg i början men sen blev den bra så jag tycker att folk borde se den faktist.

dennistennis har sovit här och han har varit lika söt som alltid.
har dock inte träffat/varit med han så mycket för jag kom igår då han skulle lägga sej.
jag vet inte om jag har skrivit det här men jag har tappat matlusten helt typ, jag äter aldrig!
fast jag vill äta så kan jag inte för då får jag panik och det känns som att jag ska spy!
imorgon äre skola, vet inte hur jag ska orka med det men jag klarar mej alltid.
nu ska jag ut och sola och lyssna på musik. pusshej!

13 DAGAR KVAR, TAGGA!?:D
/M

Kommentarer
Postat av: linnnb

omggg maya!

Äta är ju vårt liv ;)

2009-05-10 @ 21:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0