every day, every night

shoo bloggish!
haha skoja.
nämen shaa, igår var jag med sandra och då blev det mycket skratt kan ja säga! :)
idag på skolan så hände inte så mycket typ.. köpte en toast som jag inte gjort på längelänge!=)
vet inte vad jag ska göra idag, kanske vara med sandra? nu måste jag iaf duscha för jag var så aktiv på brännbollen idag. haha!:D

Idag kom jag på att jag älskar min klass, jag älskar er så mycket och jag skulle aldrig kunna lämna er!
därför får inte du lämna oss linn, för då saknas en del av vår älskade klass som jag älskar så mycket.
ni är så skönaaaa!
haha, jag dör.. jag är så himla kärleksfulll!
pusshej!

Dagens Låt:



Lil Rain - Adore You

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0