som tar ditt hjärta och ditt leende på läpparna

är sjukt trött, skulle egentligen till campingen med sandra efter skolan men jag somnade ute i hamocken så jag får väl fara dit imorgon ist.. ikväll - snart så ska jag vara med sandra!
idag klev jag upp från sängen kvart i sju.
det har jag inte gjort på en skoldag på typ 5 år. haha!
jag var iaf i god tid till skolan för vi började 08.10.


NÅGRA SANNINGAR OM MIG:

- jag har eksem och har haft det sen jag föddes.

- när pappa tjatar om att han vill ha datorn och tillslut får den så brukar jag alltid ha gjort datorn seg, t.e.x laddat hem filmer eller musik bara för att! hahah

- jag har varit precis lika lång sen i september och jag kommer nog fortsätta vara så här kort!

- för ett tag sen så hade jag alltid alla möjliga olika sortes tvångstankar helatiden, jättejobbigt vare.

- jag är och har varit jätteklumpig hela mitt liv, tappar alltid bort saker och så.. och typ försäger saker jag egentligen inte fått säga.

- jag är en backstabber, haha. faktist! är verkligen inte riktigt stolt över det, men helt seriöst.. vem är inte det!? alla är och har varit det någon gång. men jag är iallafall verkligen inte mer än någon annan.

- jag har världens sämsta självförtroende, det finns ingenting med mig själv som jag gillar och jag tror inte att folk tänker på det men det är väldigt jobbigt att gå runt och tycka att man är ful och dum helatiden.

- eller jo, det finns en sak. min skostorlek? haha! jag är så nöjd med den för det är alltid så att när jag hittat skor så finns det ALLTID i min storlek, och då blir jag så glad! jag har storlek 36/37.

- jag hatar vintern, jag skulle hellre dö än att ha vinter i ett år.. jag tror inte ni fattar hur anti jag är mot vintern! därför tycker jag att julen och vintern är två saker som är så sjuuuukt långt ifrån varandra, julen har ingenting med vintern och göra. jag älskar julen iallafall. och jag fattar inte hur folk kan åka slalom, skidor, bräda osv men jag beundrar er verkligen, skulle aldrig kunna göra det.

- jag är alltid jätteglad och trevlig när jag är med mina kompisar men så fort jag kommer hem så blir jag sur och gnällig.

- jag har jättedålig kondis.

- jag är inte rädd för någonting, förutom spindlar då men det räknas inte tycker jag.
eller jo, jag är rädd för att bli ensam.

- jag hatar och sjunga inför folk så när jag gör det så är jag alltid oseriös, sjunger aldrig seriöst och har aldrig gjort det framför någon förutom mej själv.

- jag blir sur/sårad jättelätt och tar åt mej av allt som alla säger nästan, men visar det aldrig utan håller det inombords för om jag säger det eller visar det så kallar folk mig för dampbarn för att jag annars alltid är glad osv.. det här blev knas men hoppas ni fattade! haha

- jag har ganska bra fantasi och hittar alltid på saker så det är väldigt sällan som jag har tråkigt. fast då jag väl har tråkigt så gör jag allt för att inte vara uttråkad. :)

- jag vill inte bli över 29, det känns som att livet är över då fast det typ egentligen nyss börjat.

- jag snackar aldrig skit om folk till folk utan jag tycker att det räcker med att jag vet vad jag tycker själv. xd

- jag spelar alltid att jag är dum i huvet, trög, inte fattar så mycket och osmartare än vad jag är för det är kul! haha
egentligen är jag smartas i världen;)

hahah. hur många har jag inte skrivit nu? känns som att jag skrivit jättemånga men kommer jag på fler så skriver jag dom senare.. :)
pusshej!

Dagens Låt:


Toppen, Estet & Hubler - Vi Vet Hur Det Känns

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0