femte maj 09.

äre bara jag som känner att den här bloggen inte är så kul?
det är helt osocialt här känns det också som. haha!
men jag gillar inte att skriva så mycket om mig, även om det kanske blir så ibland.
men vad ska jag göra?xd
den här bloggen tycker jag är tråkigare än min förra men ändå har jag typ 10 dubblat mina antal besökare, så det kanske går bättre för den här ändå..


idag på skolan hade vi brännboll, fett jobbigt.
typ världens träningsverk + att jag sen gick fram och tillbaka till klippoteket som ligger vid obs och klippte mej och det tog en timme och 20 min. haha! men det tog typ 10 min och klippa, men sen ska ju min frisör envisas med att verkligen platta mitt hår så det blir alldelens platt så det var väl det som tog tid!
det blev sjukt kort. lite besviken är jag över det såklart menmen.
jag har ALDRIG blivit nöjd när jag har klippt mig, utan nöjdheten kommer 3 månader senare och då äre ju dax och klippa sej igen! but i think i can make this haircut work;)
snart är det kulturnatta!
förra året var jag med lillfrida, linnh och typ lite med emil, jona och sebban.
kände inte emil, jona och sebban så bra då men.. ah.
fast sebban känner jag fortfarande lika lite som då för han snackar ju ingenting?
det är typ det värsta som finns.. folk som är osociala helatiden och aldrig snackar eller något.
vad är det för liv? jag kan inte vara tyst i typ två sek.
jag snackar på typ helatiden fast ingen snackar tillbaka! haha
jaja, nu vet jag inte vad jag ska göra.
hoppas inte det här blir en tråkdag som igår.
fast sånna behöver man ibland!pusss

/M

Kommentarer
Postat av: LINN

Passaade syrran (A)

2009-05-06 @ 16:47:40
URL: http://linnpic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0