fjärde maj.

om ett halvår fyller jag år, och jag längtar inte för då äre ju höst.
jag har inte längtat till min födelsedag på typ 3 år kanske?
alla andra ba: ååååh, peppa tills jag fyller år!
men jag bryr mig verkligen inte om min födelsedag, haha!
fast jag älskar presenter! :D

idag på skolan så trodde jag att vi skulle diskutera om räkor, tills carina kom med typ pincett och sax.
och då sa hon att vi skulle dissikera eller vad det nu heter.

jag har haft jättekul dom här senaste dagarna, har varit med J varje dag förutom i onsdags då jag var med azze och aki.
ni kan få lite bilder från typ allt. :)

hälsade på dennis på dagen i torsdags, byggde ett garage till han av lego.
ni kan ju fatta att jag blev lite stolt över hur snygg den är. ;)

majbrasan, fast i slutet.

igår vid typ obs med J hittade jag maskrosor. SOMMAR!:D<3

:) nu ska jag äta eller något.
sen säkert vara med någon. pusshej<3
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0