goodbye my almost lover

idag så har jag haft värsta ångesten, om det nu betyder det jag tror att det betyder!(?) haha
har tappat bort mitt headset och min cykelnyckel!
eller min cykelnykel hade faktist julia! för jag sa till dej att du skulle ha den i din ficka för i min så ramlar den bara ut, så det var du som hade den! för jag tog den en gång, men det var typ dagen innan vi cyklade och då hade jag min skinnjacka så jag tog den, men andra dan så hade jag bara en kofta så jag vet att jag aldrig tog den!
men jaja, det är ändå mitt fel för det var väl mitt ansvar att inte tappa bort den..
nu går den inte att sälja!
mitt headset hittar jag ingenstans, det har varit borta sen i torsdags kanske..
aaah, jag orkar inte. men den är nog hemma!!

ikvl ska jag vara med azze har jag bestämt så jag ringer hon snart..
förresten ikväll så har sandra en dejt med...
nä, jag ska inte säga!=]
men hon ska ha på sig en golftröja, så det betyder att hon ska.. ?
hahahhaha!!! :D
nu får ni inga mer ledtrådar! idag påväg hem så lekte hon bl.a med myror och grodyngel!
bildeR!



hahah sötnossötnossötnos!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0