han glider med stil

Dagens Låt:

Petter - Fredrik Snortare Och Cecilia Synd

igårkväll hade jag tänkt att lägga mig jättetidigt och vakna tidigt på morgonen.
men då så var jag påväg upp till mitt rum, kl var 10 och jag hade massa missade samtal och sms.
fattade inget, men sen så ringde becca (fast det var linn som snackade) och dom frågade ifall jag ville med på leos idag, så jag tänkte ba men det går inte för jag ska på stan efter skolan med najwa. men vilken skola? vi är tydligen lediga idag och jag blev jätteförvånad och hur knas det här en låter så blev jag sur, för kl var 10 och jag var hemma och dagen efter så var vi lediga. haha! jaja, nu är vi lediga och jag ska gå och fixa käk och om ett tag vid typ 2 då jag vaknat till lite mer så ska jag och najwa dra ner på stan! jag vaknade förresten nyss, eller egentligen typ halv 9 för en inteokej person väckte mej med ett sms, vet att du läser det här men whatever..
pusshej!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0