i want to be forever young

nu äre minilov igen, fett nice..
idag på idrotten så vare brännboll igen och jag har så dålig kondis så jag vart sjukt trött.
ska gå och duscha strax..
ikvl skulle jag kanske vara med sandra, annars så drar jag bara till julls för jag saknar hon mest!
inte träffat hon på två veckor eller mer!
snart är det kulturnatta, shalalalala!!
lördag!:D<3
förresten så kom jag på några saker:

- jag kan aldrig säga nej. jag har jättesvårt för och säga nej och det är hemskt, haha!

- jag kan aldrig använda samma handduk två gånger i rad utan den måste tvättas först.

- jag är en sån som blir avundsjuk jätte lätt, fast om det är någon som försöker göra mig avundsjuk så funkar inte det på mig. :)

Dagens Låt:


Alphaville - Forever Young

hahaha, jag dör! den här låten är så kul och oseriös.
jag tror becca och arghavan fattar! :)

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0