jordbävning?

jaa, inatt vare tydligen jordbävning.
jag somnade typ halv 12 och vaknade sen typ vid 12 och trodde att det var typ morgon, men jag gick iaf ner och drack vatten.
och jordbävningen var just vid 12, så jag kanske vaknade pga den?
jaja, vet faktist inte. :)
idag på skolan så var det fotboll.
kände mej dum för jag vet att jag kan vara jätteduktig bara jag vill men jag brydde mig inte så jaja..
förresten har jag kommit på att jag skriver "jaja" helatiden, hahaa? är det ingen som stör sej på det?
jaja, nu har jag iaf kollat hårförlängningar som jag troligen ska köpa.
men bara kanske, får väl se.. :)
det blir bara clips i så fall..
fast snart är det sommar och då kommer man ju kanske inte ha det så mycket för man badar och så men jag vill ha långt hår, orkar inte typ sluta klippa mej i tre år bara för att få långt?!
så.. ja. nu ska jag göra någonting, pusshej.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0