my weakness is that i care to much

Dagens Låt:

Papa Roach - Scars

det finns en bättre version av den här men man kunde inte bädda in den så nu fick ni den akustiska versionen. :)
här är den andra iaf :
http://www.youtube.com/watch?v=60YkPPyKjE8

igår var det kulturnatta, vi gick bara runt i början och typ chillade men i slutet så blev det roligare haha! och det hände jättemycket men jag orkar inte skriva, tog några få bilder som ni får snart!
sen på natten då vi kom hem så spelade jag och julia skip-bo med anton och vi körde med 30 kort i högen så att det tog ju ett tag och trött var man. julia hoppade ut - feg som hon är fast hon ledde.
anton vann iaf och jag kom sist, när han hade vunnit så hade jag fortfarande kvar 10 st kort i högen! haha, och jag som alltid brukar vinna!:D
jag är så himla glad.. vet inte varför! eller jo det gör jag såklart men.. ja! :D
det här har jag gjort på mitt minilov:
onsdag: var med sandra hela kvällen.
torsdag: for till julls och vi såg på film med hennes söta kompisar, senare mot kvällen spelade vi brännboll.
fredag: for hem från julia och for sen och mötte upp sandra på kärnan och hon åt, sen for jag till najwaminälskling och var med hon.
lördag: fixade mig typ heladagen och bara tog det chill och taggade kulturnatta tills jag drog dit vid typ sju och var där.
söndag: jag och julia for på strömpilen och gick på massa affärer och jag upptäckte att H&M vid obs verkligen är det sämsta som finns. hittade iaf ett par vita söta jeansshorts för bara 149 kr på H&M som jag köpte, kan inte visa dom för jag glömde dom i julias påse men kan visa när jag får dom. sen for vi till några som julia kände och fikade osv..

så det har varit mitt underbara lov, har förändrats mycket under det känns det som.
men jag är tacksam!
ett av det bästa med kulturnatta var nog att man träffade massa folk man kände eller inte sett på länge osv..
fanns dock en person jag hade hoppats på att jag träffat men tyvärr inte! :P
imorgon ska jag försöka fara till stan med någon efter skolan, sista rycket efter en skolavslutningsklänning! vill hitta en vit och om jag inte hittar det så blir det antingen röd eller rosa, men helst vit!

försökte stå och se lång ut!

vi träffade på en söt linsenprinsen!

julia är glaaaad

:)

dansmatte pro!

:)

:)

:)

:)

:)

:)

:)

:)

:)

:)

felicia och jag.

felicia och jag.

ingenaning om vem det där var, men hon var tydligen känd så aah.. :)
det där var typ min helg i bilder,
nu ska jag dra, typ packa upp och städa mitt rum!
men vi hörs älsklingar, pusshej!

/M

Kommentarer
Postat av: linnbbb :)

tihhhi! :]

sötnos :)

2009-05-24 @ 22:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0