hur länge har det pågått, skit i det god natt och sov gott.

 

när man först hör låten så är den jättedålig. tyckte jag iaf, sen typ femte gången så blir den bra!
men texten är fett skön!:)
ska förresten börja med dagens låt igen!

Promoe - Svennebanan

nu har jag hårförlängning, ganska så långt äre:)
ni får bilder någon annan dag.
i helgen vet jag inte vad som händer..
stan blire ju säkert och kanske J?
jag vet inte faktist.
jag har förresten bara 3 kr kvar på min mobil och pappa fyller på igen om 25 dagar! :]
åhnej, jag undrar vems fel det är att jag bara har så lite pengar kvar? haha
jag har förresten börjat säga massa saker som jag säger helatiden. som t.ex : oj , åhnej, jag dör, och massa knasiga ord som jag egentligen inte brukar säga, haha!
jag är gladgladglad! haha, nu har jag typ ingenting och skriva!?
dom senaste dagarna har jag varit med azze, typ linnea, kikat på kläder och bara varit hemma och chillat - inte orkat gå ut!=)


jag vill bara säga till alla mina vänner att jag älskar er jättemycket!<3

kom ju på att jag hade kvar en sån här!

vilken/vilka är snyggast?
vilken/vilka skulle du köpt?
vilken/vilka är fulast?


nu ska jag typ hitta på något vet inte vad men, ha en bra kvälll. :)



/M


Kommentarer
Postat av: Emma :)

Jag gillar den första klänningen :) den va söt

2009-05-14 @ 20:57:30
URL: http://ttypjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0