The one that wins will be the one that hits the hardest..

Dagens Låt:


Pink - Please Don't Leave Me

om ni undrar hur jag väljer alla låtar så brukar jag hålla in knappen på mobilen och sen släppa och se vad det blir för låt och den måste jag ta.. haha, det har gjort att jag måste ta bort jättejättedåliga låtar för jag vill inte riskera att måsta lägga ut den på min blogg! nu blev det den här tråkiga låten menmen!xd
efter skolan idag så drog jag med sandra till sandra och vi gjorde som vanligt, hon såg på tv, någon talkshow eller MTV som alltid och jag satt framför datorn.
vid 4 så drog jag hem för jag var fett hungrig och när jag hade gått halva vägen så ringde najwa och frågade om jag skulle med till kärnan och en god vän som jag är så gick jag till hon och sen gick vi hela långa vägen tillbaka till kärnan sen drog jag äntligen hem och åt.
så nu sitter jag här och har tråkigt, vill hitta på något med najwa ikvl men hon har träning..
jaja, ska iaf ringa hon nu, pusshej!

förresten, jag ska snart komma ut med ett nytt par här i bloggen så stay tune. ;)
säger ingenting än om vilka eller när jag ska säga det.
det kan vara om en dag eller om en månad, vet inte än.
jag vet inte ens om jag får säga det när det nu blir officiellt men jag bryr mig inte för nu har jag ju lovat er, eller hur? :D
pusshej!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0