du är nu borta ur mina tankar och du kommer aldrig tillbaka.

Dagens Låt:

Afasi & Filthy - Bomfalleralla

Gårdagens Låt:

Afasi & Filthy - Sverigetrotters

nu kommer ni få låtar av Afasi & Filthy typ asmycket hädanefter för det finns så många bra!
ifredags så drog jag till stan, köpte ett par vita jätteosköna skor (köpte dom bara för att dom var billiga) och en kofta på only (en ny affär som var fett cool, köpte bara en kofta åsså fick man en väska, den var ful men ändå åsså fick man ett linne, trosor och massa godisar!) haha, helt nice! sen drog jag till julia och vi bara chillade.
sen vid ett så skulle jag fara hem så jag tog bussen, men då så hörde jag att frida var på stan så jag stannade där och bara gick runt, det var ju det sjukaste varmt! åsså köpte jag ett par strumpbyxor som var helt störda, det var typ sockar? haha.. jaja, snygga var dom iallafall! efter det så drog jag hem och åt och vid 6 så drog vi till nydala och skulle bada och massa! ; )

nu ska jag med ut och sola i det fina vädret, senare på dagen så ska jag typ vara med sandra eller frida.
får se..





fler bilder har jag inte tagit, eller jo med fridas systemkamera men dom kan jag lägga in typ nästa helg.
pusshej! kärlek till alla.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0