festen ska vara natten lång, det blir ett jäkla hålligång

Dagens Låt:

Ronny & Ragge - Det Är Sommar

haha, tog den bara för att den var somrig!
najwa var nyss här och lånade lite kläder, har varit med hon heladagen idag.
saknar verkligen alla minnen och allt vi gjorde förut.
på hålen så drog vi hem till hon och vi skulle sen vidare till konsum för att köpa glass men då skulle jag ha kommit försent till svenskan för vi drog till najwa när det bara var typ en timme kvar av hålen och vi fastnade framför datorn så jag avstog från glassen, duktiga jag!:D världens långaste mening!
ikvl så ska jag vara med azze om jag inte ska med till mammas grav, för jag vet att syrran snart kommer ringa för idag skulle mamma egentligen ha fyllt år.
så jag får se.. och om inget av det blir av så är jag väl med sandra eller någon.
idag på skolan hände det inte så mycket annars, ingen no för att carina är typ ledig. vi började halv 10 för att maria typ skulle bort, vi fick lov och städa utanför skolan sista halvtimmen idag för att det skulle bli fint.
och där nere så låg det blodstänk och dom som känner mig vet att jag hatar blod. inte på tv och så bara irl. men jag flippade inte ur för jag tänkte ba att det kunde ju likagärna ha varit färg. tills jag gick in i en buske och skulle ta upp ett papper och på papperet så var det jättemycket blod, men jag ropade på lena och hon kom och plockade bort det! :]
nu ska jag äta sen kanske ut i solen och steka och vänta på något skoj.
det blir förresten stan imorn istället.
pussallaälsklingar!<3
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0