we belong together

hejhej idag vaknade jag 08.50 för pappa väckte mej och ba: har du tvätt som ska tvättas?
och jag ba: nej. sen kom jag på att jag hade det så jag sprang ner och sen tänkte jag gå och lägga mej igen men jag gick till datorn ist, haha. :) så jag har inte sovit många timmar inatt.. men det är faktist skönt att vakna tidigt, på sommarlovet ska jag vakna 9 varje dag för då kan jag sitta framför datorn till 10 sen gör jag mej färdig och 11 så far jag ut. helt bra plan!:D tror inte jag kommer följa den men haha.. idag så ska jag med pappa till plantagen och hitta fina blommor, är egentligen inte bra på sånt men whatever!xd sen ska vi typ äta pizza eller grilla, vet inte men vi kanske ska fara till grisbacka och hämta julia, ska bara ringa och fråga hon om hon vill komma hit först, haha!
så idag blire nog bara och chilla ska höra med en annan om vi skulle hitta på någonting men den personen får vara anonym! mohaha! och sen kan jag ju annars bara ringa sandra, fast hon kanske fortfarande är i hennes stuga.. vet inte riktigt! jaja..


här är dagens låt!=)


Eminem - We Made You

det var ett dåligt youtubeklipp men jag pallar inte söka efter ett annat nu!

här är gårdagens låt:

Eminem - Crack A Bottle

pusshej!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0