you can have whatever you like

Dagens Låt:


T.I - Whatever You Like

Imorse så vaknade jag flera olika gånger, först vid 9 för att det var en geting i mitt rum och den surrade för den inte kunde komma ut. kl 11 så steg jag upp och öppnade fönstret så den kunde komma ut.
sen gick jag ner till datorn och nu sitter jag här med musik och mys.
ni får börja kommentera min blogg för annars så vet jag inte att folk läser, eller jag ser ju på statistiken.
men jag bloggar bara för kommentarerna och får jag inga så vill jag ju inte blogga! så kommentera:)
och skriv gärna vad jag ska göra för att få min blogg bra, nu är den jättetråkig. om jag var er skulle jag aldrig läsa den! haha.

jag försökte ta fina sommarbilder för ett tag sen och det gick väl sådär..
dom jag tog förut blev ju mycket bättre men dom kan jag inte visa för min brorsa förde aldrig över mina gammla bilder till en ny mapp efter att vi formaterat. så hela mitt liv i bilder fram till november 2008 försvann!
nu är min kisse borta, saknar dig sötnos!

snart ska jag käka, sen packa och sen fara till jullsen min!(L)
pusshej!

TAGGA, BARA TVÅ DAGAR KVAR!:D:D<3


trodde aldrig något sånt här om dig, det skär verkligen.
men jag klarar mej.
trodde aldrig något sånt här om mig heller.
men jag klarar mej, det gör jag.
och livet går vidare, även om det blir svårt utan dig.



/M

Kommentarer
Postat av: linnnnn b

oftaaa! :O

vart är busan någonstans?

har ni avlivat honommmm!??!? ;oooooooo

2009-05-21 @ 13:27:01
Postat av: Maja

jaa!

det är en hon linn! :]

2009-05-22 @ 16:21:08
URL: http://maaajjjaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0