you're everything I need and more

Dagens Låt:

Beyoncé - Halo

igår så skjutsade pappa mig till julia.
var där och vi såg en skräckis med hennes söta kompisar!
freddy vs. jason såg vi!

och julia! när jag googlade för att få fram den här bilden så såg jag att det finns en tvåa också!
precis som vi trodde. :)
lite senare på kvällen så for vi ut och spelade brännboll med hennes söta kompisar som bara fuskade haha.
men vi vann ändå! nu ska jag försöka få tag på najwa och hitta på något med hon, annars så far jag bara till sandra.





TAGGA KULTURNATTA IMORGON, EN DAG KVAR!:D<3

på dagen vet jag inte vem jag ska vara där med, men på kvällen så blire julia. :)
nu äre bara och tagga och glömma bort allt annat.
pusshej!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0